Pollewops

Johan, Marion en Rinske

Vakanties

Frankrijk 1987

Met de vrienden, Robert, Ingmar, Erik-Jan, Soehin en ik, op vakantie naar Frankrijk. Tenminste dat was de bedoeling en is uiteindelijk ook gelukt, maar wel met de nodige trammelant. Vakantie met de “deur van Robert” en de lange wandeling in Parijs.

We vertrokken met twee auto’s, die van Ingmar (Peugeot 206) en van Robert (Mitsubishi Colt).

De reis naar Parijs verliep perfect en we kwamen goed aan op de camping in Parijs waar we een tussenstop gepland hadden. Echter toen ging het fout…..
Robert ging zijn auto wat beter plaatsen en deed dat achteruit met de bijrijders deur open (!). En die ging verder open en bleef toen hangen achter een hek. Tsja daar is een deur niet op gebouwd en was dus echt stuk stuk stuk. Balen en we hadden 1 auto minder.

Robert zijn auto werd afgevoerd naar Nederland en wij gingen met de auto van Ingmar en enkele met de trein naar huis.

Bij thuiskomst kregen we de auto van Soehin zijn ouders mee en zijn we weer teruggegaan zonder Robert, die bleef tuis. Enige voorwaarde was dat we niet te ver Frankrijk in zouden gaan en  dus bleven we op de hoogte van Parijs. Eerst Parijs zelf en later een camping in Wiltz???

De camping waar we verbleven in Parijs lag in de wijk Malakoff…Le Macumba misschien? We weten dit niet meer.

Wat ons nog wel bijstaat is dat we een lange wandeling in Parijs gemaakt hebben. haha metro wat is dat,,,die hadden we ook kunnen nemen natuurlijk. Nu hebben we een marathon gelopen door Parijs.

Na Parijs zijn we nog naar Wiltz (?) gereden en hebben daar nog op een camping gestaan. Vlagen van herinneringen zijn: wandeling, bos, vreemde geluiden, rollende boomstammen…..

Parijs toetjes

ParijsParijs Parijs

Wiltz?